Type to search

Υγεία Ψυχολογία & Ευεξία

Τα καλύτερα βότανα για αυτοσυγκέντρωση και ενέργεια

Share

Μην αφήνεις το άγχος και τους φρενήρεις ρυθμούς της καθημερινότητας να σε «ρίξουν». Τα πιο κάτω βότανα μπορούν να σε βοηθήσουν να αποκτήσεις ενέργεια και αυτοσυγκέντρωση στη στιγμή (ή σχεδόν στη στιγμή).

Μην κοροϊδεύεις τη δύναμη των βοτάνων! Κάποια πολύ συνηθισμένα βότανα (και κάποια άγνωστα και εξωτικά) μπορούν να μας βοηθήσουν να ανεβάσουμε τα επίπεδα ενέργειάς μας και να επιτύχουμε μεγαλύτερη αυτοσυγκέντρωση. Φυσικά έχε υπόψη σου ότι κανένα βότανο δεν είναι εντελώς… αθώο! Οπότε εάν έχεις κάποιο πρόβλημα υγείας ή παίρνεις φάρμακα καλό είναι πρώτα να μιλήσεις με τον γιατρό σου.

Βότανα για συγκέντρωση και ενέργεια – Οι συνήθεις ύποπτοι…

Φασκόμηλο

Όταν λαμβάνεται ως συμπλήρωμα διατροφής το φασκόμηλο συμβάλλει στη βελτίωση της ψυχικής διάθεσης, της συγκέντρωσης και της προσοχής ενώ στους ενήλικες δρα και κατά της κούρασης.

Μέντα

Απλώς και μόνο μυρίζοντας το τονωτικό άρωμα της μέντας νιώθουμε αυτόματα πιο ενεργοποιημένοι και ευδιάθετοι. Φαίνεται επίσης ότι η εισπνοή αιθέριου ελαίου μέντας έχει ευεργετικές επιδράσεις στη λειτουργία της μνήμης.

Δεντρολίβανο 

Όπως και η μέντα έτσι και το δεντρολίβανο μπορεί να μας βοηθήσει να βελτιώσουμε τις νοητικές μας λειτουργίες. Τόσο η εισπνοή αιθέριου ελαίου δεντρολίβανου όσο και η κατανάλωσή του ως ρόφημα έχει ευεργετική επίδραση στο πνεύμα.
Μάθε εδώ περισσότερα για τις ευεργετικές ιδιότητες του δεντρολίβανου στον οργανισμό μας.

Γκουαρανά

Το συναντάς σε πολλά ενεργειακά ποτά αλλά και συμπληρώματα διατροφής εξαιτίας των τονωτικών του ιδιοτήτων. Σύμφωνα με κάποιες έρευνες μπορεί να είναι ευεργετικό για τη λειτουργία του εγκεφάλου ενώ βοηθά στη συγκέντρωση, την ετοιμότητα και τονώνει τη λειτουργία της μνήμης. 

Τζίνσενγκ

Ιδιαίτερα δημοφιλές για τις τονωτικές του ιδιότητες, το περιέχει διάφορα ιχνοστοιχεία τα οποία βοηθούν στην συγκέντρωση και τονώνει τις πνευματικές λειτουργίες. Πρόσεξε όμως γιατί παρουσιάζει αντενδείξεις όπως διάρροια και αϋπνία, ενώ δεν πρέπει να λαμβάνεται ταυτόχρονα με αρκετά φάρμακα όπως π.χ. με αυτά για τον διαβήτη ή την καρδιά. 

Και τα λιγότερο συνηθισμένα… 

Rhodiola rosea

Πρόκειται για φυτό το οποίο χρησιμοποιείται εδώ και αιώνες για την βελτίωση της μνήμης, της ετοιμότητας και της αντοχής, ενώ βοηθά και στην τόνωση της ενέργειας. 

Ashwagandha

Το βότανο Ashwagandha χρησιμοποιείται από την Αγιουρβέδα (την παραδοσιακή Ινδική Ιατρική) από τους αρχαίους κιόλας χρόνους εξαιτίας της ευεργετικής του επίδρασης στη λειτουργία του εγκεφάλου. Μπορεί επίσης να βελτιώσει την ποιότητα του ύπνου, την πνευματική λειτουργία και τις αθλητικές αποδόσεις. 

Gotu kola 

Πρόκειται για ένα βότανο αρκετά διαδεδομένο στις περιοχές της Ασίας, Αφρικής και Κεντρικής Αμερικής. Στην Κινέζικη Ιατρική αναφέρεται ως το θαυματουργό ελιξίριο της ζωής. Όταν λαμβάνεται ως συμπλήρωμα βοηθά στη βελτίωση της διάθεσης, της μνήμης και της αυτοσυγκέντρωσης. 

Μάκα

Φυτό ιθαγενές του Περού, το μάκα, θεωρείται τονωτικό του οργανισμού και ότι συμβάλλει στην αύξηση της δύναμης και της αντοχής. Επίσης ανεβάσει τη διάθεση και ενισχύει τις διανοητικές ικανότητες όπως τη μνήμη, τη διαύγεια και την συγκέντρωση. Συχνά επιλέγεται από αθλητές, οι οποίοι θέλουν να βελτιώσουν τις επδόσεις τους. 

Tags:

Μπορεί να σας αρέσουν

Αφήστε ένα Σχόλιο

Your email address will not be published. Required fields are marked *