Type to search

Υγεία

Έρευνα: Αυτό το είδος άσκησης ταιριάζει στις γυναίκες σε εμμηνόπαυση

Share

Πρόσφατη έρευνα υποστηρίζει ότι αυτό το ιδιαίτερα ευχάριστο είδος άσκησης είναι ιδανικό για γυναίκες που βρίσκονται στην εμμηνόπαυση.

Διαταραχές ύπνου, κατάθλιψη και διαταραχές διάθεσης, άγχος, προβλήματα συγκέντρωσης, εφιδρώσεις είναι μερικά από τα συμπτώματα που έχουν γυναίκες που βρίσκονται στην περίοδο της εμμηνόπαυσης που μπορεί να ξεκινούν κάπου μετά τα 40. Νέα έρευνα που μελέτησε 1114 γυναίκες εκ των οποίων οι 785 βρίσκονταν στην περίοδο της εμμηνόπαυσης, βρήκε ότι υπάρχει ένα είδος άσκησης που ανακουφίζει σε μεγάλο βαθμό από τα συμπτώματα.
10 συμπτώματα της εμμηνόπαυσης που δεν φαντάζεσαι

Ποιο είδος άσκησης βοηθά τις γυναίκες σε εμμηνόπαυση και περιεμμηνόπαυση

Σύμφωνα με τους ερευνητές το κολύμπι σε κρύο νερό είναι αυτό που σε μεγάλο βαθμό ανακουφίζει από τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης όπως το άγχος, οι εφιδρώσεις και οι πόνοι. Συγκεκριμένα: 

  • Σχεδόν το 47% των γυναικών ανέφεραν βελτίωση των επιπέδων άγχους και στρες. 
  • Το 34% ανέφερε βελτιώσεις στις διαταραχές διάθεσης. 
  • Το 31% υποστηρίζει ότι βοήθησε στη βελτίωση της διάθεσης. 
  • Και τέλος το 30% είχε μείωση στις εφιδρώσεις. 

Τι ανέφεραν οι γυναίκες που πήραν μέρος στην έρευνα

Οι περισσότερες από τις γυναίκες που συμμετείχαν στην έρευνα, είπαν ότι κολύμπησαν προκειμένου να μειωθεί το άγχος τους. Επίσης ανέφεραν ότι η άσκηση ήταν θεραπευτική και ένιωσαν άμεση ανακούφιση από το στρες και το άγχος. Μάλιστα μια 57χρονη γυναίκα είπε ενθουσιασμένη: Μια 57χρονη γυναίκα περιέγραψε την εμπειρία ως εξής: «Το κρύο νερό είναι εκπληκτικό. Μου έσωσε τη ζωή. Στο νερό, μπορώ να κάνω τα πάντα. Όλα τα συμπτώματα (σωματικά και ψυχικά) εξαφανίζονται και νιώθω ότι είμαι στα καλύτερά μου».

Γιατί το κολύμπι σε κρύο νερό βοηθά γυναίκες σε εμμηνόπαυση

Σύμφωνα με την Τζόις Χάρπερ καθηγήτρια αναπαραγωγικής επιστήμης στο University College του Λονδίνου και συγγραφέας της μελέτης: «Το κρύο νερό έχει παλιότερα βρεθεί ότι βελτιώνει τη διάθεση και μειώνει το άγχος στους κολυμβητές σε εξωτερικούς χώρους, και τα λουτρά πάγου (ice baths) χρησιμοποιούνται εδώ και πολύ καιρό για να βοηθήσουν στην μυϊκή επιδιόρθωση και αποκατάσταση στους αθλητές».
Εμμηνόπαυση; Δες πώς θα βρεις ξανά την ενέργειά σου

Tags

Μπορεί να σας αρέσουν

Αφήστε ένα Σχόλιο

Your email address will not be published. Required fields are marked *