Type to search

Γιόγκα & Fitness Υγεία

Χάσε λίπος εφαρμόζοντας αυτήν την πρωινή συνήθεια

Share

Υπάρχει ένας πολύ απλός τρόπος για να χάσουμε πιο εύκολα λίπος σύμφωνα με νέα έρευνα, αρκεί να μας γίνει συνήθεια και να την εφαρμόζουμε τα περισσότερα πρωινά της εβδομάδας.

Τι κάνεις για να χάσεις πιο εύκολα λίπος; Μέχρι στιγμής πιστεύαμε ότι αρκεί μια αλλαγή στις διατροφικές μας συνήθειες, μείωση των θερμίδων και γυμναστική. Οι ειδικοί όμως μας προτείνουν έναν ακόμη τρόπο για να το πετύχουμε πιο γρήγορα και σχετίζεται με την υιοθέτηση μιας απλής πρωινής συνήθειας.

Μια βρετανική έρευνα

Μια έρευνα που δημοσιεύτηκε πριν λίγο καιρό στο The Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism από επιστήμονες υγείας δύο Βρετανικών Πανεπιστημίων υποστηρίζει ότι η πρωινή γυμναστική με άδειο στομάχι κρύβει πολλά οφέλη για τον οργανισμό. Συγκεκριμένα βοηθά το σώμα να κάψει πολύ περισσότερο λίπος ενώ επίσης συμβάλλει στον καλύτερο έλεγχο του ζαχάρου του αίματος. 

Τα συμπεράσματα είναι…

Η άσκηση διήρκεσε 6 εβδομάδες και έδειξε ότι όσοι έκαναν γυμναστική πριν πάρουν πρωινό έκαιγαν το διπλάσιο αριθμό θερμίδων από αυτούς που ασκούνταν μετά το πρωινό τους γεύμα. Βρήκαν επίσης ότι οι συμμετέχοντες που έπαιρναν το βραδινό τους πριν τις 8 μ.μ. και γυμνάζονταν πριν πάρουν πρωινό είχαν χαμηλότερα επίπεδα ινσουλίνης κατά τη διάρκεια της άσκησης. Οι ερευνητές εξήγησαν ότι το σώμα χρησιμοποιεί το αποθηκευμένο λίπος ως καύσιμο κατά τη διάρκεια της άσκησης (αφού οι συμμετέχοντες ήταν νηστικοί), κάτι που σχετίζεται με τα χαμηλότερα επίπεδα ινσουλίνης. 

Τι δήλωσαν οι ερευνητές 

«Άτομα τα οποία θέλουν να μεγιστοποιήσουν τις ωφέλειες της άσκησης είναι καλό να γυμνάζονται κάποιες φορές το πρωί νηστικοί προκειμένου να έχουν μεγαλύτερα οφέλη από το να γυμναστούν μετά το πρωινό» υπογραμμίζει ο Javier Gonzalez, PhD, συγγραφέας της έρευνας και καθηγητής του Παν/μίου του Bath. Αν και τα συμπεράσματα αυτά δεν είναι καινούρια, αυτό που τα διαφοροποιεί ωστόσο είναι ότι τα υψηλά ποσοστά ινσουλίνης μειώνονται όταν γυμναζόμαστε νηστικοί και όχι μετά την κατανάλωση υδατανθρακών. «Αυτό σημαίνει ότι εάν θέλει να ασκηθεί κάποιος ο οποίος διατρέχει κίνδυνο να γίνει διαβητικός ή είναι διαβητικός και έχει υψηλό ζάχαρο, καλό είναι να το κάνει νηστικός» υποστηρίζουν. 

 

Tags:

Μπορεί να σας αρέσουν

Αφήστε ένα Σχόλιο

Your email address will not be published. Required fields are marked *