Type to search

Γιόγκα & Fitness Ψυχολογία & Ευεξία

Πιο δυναμικό πρωινό ξύπνημα σε μόλις 4 λεπτά

Share

Αν ανήκεις και εσύ στην κατηγορία των ανθρώπων που το πρωινό δεν είναι και η αγαπημένη τους ώρα της ημέρας σίγουρα θα βρεις πολύ χρήσιμη την πιο κάτω συμβουλή. 

Νιώθεις ότι δεν είσαι ο πρωινός τύπος; Σκουντουφλάς πάνω σε αντικείμενα και δυσκολεύεσαι να συγκεντρωθείς; Νιώθεις ότι τα πρωινά αν και έχεις τα μάτια σου ανοιχτά στην πραγματικότητα κοιμάσαι; Κανείς δεν είναι τέλειος! Αυτή η απλή πρωινή κίνηση είναι για σένα.

Αν θέλεις να προχωρήσεις δυναμικά μείνε… ακίνητος!

Μπορεί να σου φαίνεται παραδοξολογία η πιο πάνω φράση ωστόσο σύμφωνα με την δασκάλα διαλογισμού Rebekah Borucki και το βιβλίο της «You Have 4 Minutes to Change Your Life» αρκούν 4 λεπτά σύντομου διαλογισμού κάθε πρωί για να ξεκινήσουμε τη μέρα μας δυναμικά, με στόχο, προσηλωμένοι και συγκεντρωμένοι στις διεκπεραιώσεις της ημέρας. Σύμφωνα με την ίδια ο διαλογισμός δεν είναι μόνο ένα «εργαλείο» για να αποβάλλουμε το άγχος μας και να χαλαρώσουμε, αλλά μπορεί να μας βοηθήσει να ενεργοποιηθούμε, καθώς επίσης να γίνουμε πιο δυναμικοί και αποδοτικοί. 

Τα τρία βήματα του διαλογισμού

Πρώτο βήμα: Διαβεβαίωση

Αντί να βιαστείς να σηκωθείς από το κρεβάτι σου το πρωί ή ακόμα χειρότερα, να τσεκάρεις τα μηνύματα σου στα κοινωνικά δίκτυα, μείνε ξαπλωμένη και πες τρεις φορές: «ευχαριστώ». «Πρέπει να το κάνεις αυτό πριν από οτιδήποτε άλλο», λέει η Borucki. «Με αυτόν τον τρόπο ξεκινάς τη μέρα σου θετικά, νιώθοντας ευγνωμοσύνη για την καινούρια μέρα». Αυτό το πρώτο βήμα έκφρασης ευγνωμοσύνης είναι αποφασιστικής σημασίας για τον σύντομο διαλογισμό.

Δεύτερο βήμα: Ανέπνευσε 

Συγκεντρώσου στην αναπνοή σου και σκέψου «εισπνοή» όταν εισπνέεις και «εκπνοή» όταν εκπνέεις. Όταν συγκεντρώνεσαι στις λέξεις αποσπάται πιο δύσκολα η προσοχή σου, με αποτέλεσμα να μην «χάνεσαι» στις σκέψεις σου. Φαντάσου ότι σε κάθε εισπνοή οι πνεύμονές σου γεμίζουν οξυγόνο, το οποίο φτάνει σε όλα τα σημεία του σώματος μέχρι τα ακροδάχτυλα. Κάντο αυτό για 10 κύκλους (ο ένας κύκλος περιλαμβάνει μια εισπνοή και μια εκπνοή). Αν μπερδεύεσαι στο μέτρημα χρησιμοποίησε τα δάχτυλά σου.

Τρίτο βήμα: Θέσε τις προθέσεις σου

Στο τελευταίο αυτό βήμα η Borucki συμβουλεύει απλά και ξεκάθαρα να θέσουμε τους στόχους μας για τη νέα μέρα. Θα μπορούσε να είναι κάτι πολύ απλό όπως το: «Νιώθω γεμάτη ενέργεια. Είμαι έτοιμη για την καινούρια μέρα». Ή θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε άλλο σε εκφράζει και νιώθεις την ανάγκη να δηλώσεις, αρκεί φυσικά να είναι θετικά διατυπωμένο και να είναι το καλύτερο για σένα. Επανέλαβέ το τρεις φορές, με αυτόν τον τρόπο το υποσυνείδητό σου αφομοιώνει καλύτερα την πρόθεση σου και μπορεί να σε βοηθήσει να την πραγματοποιήσεις. Ο σύντομος διαλογισμός ήρθε στο τέλος του. Αναζωογονημένη και αποφασισμένη είσαι έτοιμη να ξεκινήσεις δυναμικά τη μέρα σου. 

Tags:

Μπορεί να σας αρέσουν

Αφήστε ένα Σχόλιο

Your email address will not be published. Required fields are marked *