Type to search

Ψυχολογία & Ευεξία

3 συμβουλές για δυναμικό ξεκίνημα στη μέρα σου

Share

Θα ήθελες πολύ να ξεκινάς δυναμικά τη μέρα σου αλλά δυστυχώς το κρεβάτι σου σε… καταπίνει. Και χωρίς ένα σούπερ πρωινό ξύπνημα πάει όλη η μέρα σου χαμένη. Οι πιο κάτω συμβουλές θα σε βοηθήσουν να αποκτήσεις αυτό το κάτι παραπάνω που έχεις ανάγκη για να είσαι ενεργητική και παραγωγική όλη μέρα (κάθε μέρα!).

Ο Michael Breus, PhD, είναι γιατρός, ειδικευμένος σε θέματα ύπνου. Μας προτείνει λοιπόν τις τρεις πιο κάτω συμβουλές για το πρωινό ξύπνημα τις οποίες εφαρμόζει και ο ίδιος καθημερινά. Είναι ότι καλύτερο για να έχουμε ένα δυναμικό ξεκίνημα στη μέρα μας.

Μείνε 15 λεπτά στον ήλιο

«15 λεπτά έκθεσης στο ηλιακό φως διώχνουν την θολούρα του ύπνου από το μυαλό μας» ισχυρίζεται ο Breus. Σύμφωνα με τονν ίδιο το φως του ήλιου είναι πλούσιο σε ένα συγκεκριμένο κύμα μπλε φωτός, το οποίο «απενεργοποιεί τη βρύση μελατονίνης στον εγκέφαλό μας”, λέει. Η μελατονίνη είναι μια ορμόνη που κορυφώνεται τη νύχτα και λέει στο σώμα μας να ετοιμαστεί για ύπνο. Βέβαια το φως του ήλιου όχι μόνο μας βοηθά να ξυπνήσουμε το πρωί αλλά συνδέεται και με καλύτερο ύπνο το βράδυ, καθώς και με καλύτερη διάθεση.

Κάνε 15 λεπτά ήπια άσκηση ή/και πάρε 15 βαθιές αναπνοές

Ένας σύντομος περίπατος σε έντονο ρυθμό ή/και 15 βαθιές και αργές αναπνοές «βοηθούν τον εγκέφαλό μας να οξυγονωθεί καλύτερα και να επικεντρωθεί στα τεκταινόμενα της ημέρας». Ή επίσης μπορείς να κάνεις 15 λεπτά διαλογισμό παίρνοντας βαθιές αναπνοές. Αυτό σίγουρα θα σε βοηθήσει να αποδώσεις καλύτερα στην εργασία σου, να είσαι πιο παραγωγική, να έχεις περισσότερη ενέργεια και καλύτερη διάθεση. 

Να πιεις ένα μεγάλο ποτήρι νερό

Ένας από τους λόγους που μας συνιστούν να ζυγιζόμαστε το πρωί είναι επειδή τη νύχτα χάνουμε αρκετά υγρά. «Κατά τη διάρκεια του ύπνου μας χάνουμε περίπου ένα λίτρο υγρά μέσω της αναπνοής και του ιδρώτα μας» λέει ο Breus. Καλό λοιπόν είναι να τα αναπληρώσουμε μόλις ξυπνήσουμε και φυσικά πριν πιούμε καφέ, ο οποίος έχει ήπιες διουρητικές ιδιότητες. 

Πώς να τα εφαρμόσεις όλα αυτά;

Αναπνοές και διαλογισμός

Μόλις ξυπνήσεις κάθεσαι οκλαδόν στο κρεβάτι και παίρνεις 15 βαθιές αναπνοές απομακρύνοντας οποιαδήποτε άλλη σκέψη από το μυαλό σου.

Πίνεις νερό

Μπορείς να έχεις δίπλα στο κρεβάτι σου ένα μεγάλο ποτήρι νερό από  το προηγούμενο βράδυ. Μόλις τελειώσεις με τις αναπνοές πίνεις το νερό σου και είσαι έτοιμη να σηκωθείς.

Βγαίνεις έξω

Ευκαιρία να βγάλεις τον σκύλο σου βόλτα με τη φόρμα και τα αθλητικά σου παπούτσια ώστε να περπατήσεις ζωηρά. Εάν δεν έχεις σκύλο (ή χρόνο) περπάτησε μια στάση ή πάρκαρε το αυτοκίνητό σου πιο μακριά ώστε να έχεις ευκαιρία για άσκηση.
Δες εδώ περισσότερες συμβουλές για το πώς να ξεκινάς δυναμικά και γεμάτη ενέργεια την ημέρα σου.

Tags

Μπορεί να σας αρέσουν

Αφήστε ένα Σχόλιο

Your email address will not be published. Required fields are marked *