Type to search

Διατροφή & Δίαιτα

Τροφές με λίγες θερμίδες για να τρως όσο θες

Share

Μην γκρινιάζεις συνέχεια για τις θερμίδες! Οι πιο κάτω τροφές έχουν ελάχιστες θερμίδες, υψηλή θρεπτική αξία και σίγουρα θα ικανοποιήσουν την πείνα σου.

Αν πεινάς ή σου αρέσει το τσιμπολόγημα ξέρεις πόσο δύσκολο είναι να βρεις κάτι χορταστικό, θρεπτικό, υγιεινό και με λίγες θερμίδες. Κάτι δηλαδή σαν τις πιο κάτω τροφές που σου προτείνω και είμαι σίγουρη ότι θα τις εκτιμήσεις! 

Αυτές οι τροφές έχουν λίγες θερμίδες ώστε να τρως όσο θες

Σπανάκι

Περιέχει αντιοξειδωτικά και καροτενοειδή που προστατεύουν τον οργανισμό και την όραση από εκφυλιστικές ασθένειες. Και όλα αυτά με μόνο 23 θερμίδες το 100 γραμμάρια (ωμό). Αναμφίβολα ο Ποπάι είχε δίκιο που προτιμούσε να τρώει σπανάκι στις δύσκολες στιγμές.

Μανιτάρια

Μια τροφή-θαύμα με ελάχιστα λιπαρά, πολλά αντιοξειδωτικά και υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη. Και όλα αυτά; Με μόλις 22 θερμίδες τα 100 γραμμάρια. Σκέφτεσαι τίποτα καλύτερο για τη δίαιτά σου;

Ρόκα

Μμμ, ρόκα! Έτσι θα πεις και εσύ μόλις μάθεις για την μεγάλη διατροφική της αξία. Έχουμε και λέμε: Καθαρίζει το αίμα, βοηθά στην αύξηση της αιμοσφαιρίνης, απομακρύνει τη χοληστερόλη, ενισχύει τα τοιχώματα των αιμοφόρων αγγείων, ρίχνει τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, σταθεροποιεί το μεταβολισμό, έχει αντικαρκινική δράση, κρα κατά της οστεοπόρωσης. Και όσον αφορά τις θερμίδες; Μόλις 25 θερμίδες τα 100 γραμμάρια ή 5 θερμίδες μία κούπα. Είπες τίποτα;

Σκόρδο

Εκτός από το ότι προσθέτει μια ιδιαίτερη νότα σε κάθε πιάτο (ποιος μπορεί να αντισταθεί στο μοναδικό φλερτ του τηγανητού μπακαλιάρου με τη μυρωδάτη σκορδαλιά;), το σκόρδο έχει πολλές ακόμα ιδιότητες: Καταπολεμά κρυολογήματα, έχει αντικαρκινική δράση, ενδεχομένως προστατεύει από τις λοιμώξεις του ουροποιητικού συστήματος, προστατεύει την υγεία της καρδιάς. Και έχει μόλις 3 θερμίδες η σκελίδα!

Σέλερι

Θα το έχεις ακούσει ίσως ότι το σέλερι έχει «αρνητικές θερμίδες», δηλαδή ο οργανισμός μας καίει περισσότερες θερμίδες για να το μασήσει, να το καταπιεί και να το χωνέψει από όσες απορροφά από αυτό. Το υψηλό ποσοστό νερού που περιέχει το κάνει ιδιαίτερα ενυδατικό, ενώ περιέχει θρεπτικά συστατικά με αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Θέλεις να μάθεις θερμίδες; Μόνο 6 το κλωνάρι ή 16 θερμίδες τα 100 γραμμάρια.

Μαρούλι

Με 94% περιεκτικότητα σε νερό, το μαρούλι είναι εξαιρετικό για την ενυδάτωση του οργανισμού. Είναι πλούσιο σε λουτεΐνη και αντιοξειδωτικά που σημαίνει ότι προστατεύει σημαντικά την όραση. Φαίνεται επίσης ότι έχει αντικαρκινικές, αντιδιαβητικές και αντιμικροβιακές ιδιότητες. Ας μιλήσουμε όμως για θερμίδες… Μόλις 16 θερμίδες τα 100 γραμμάρια ή 8 θερμίδες η κούπα. Τίποτα δηλαδή!

Ζωμός λαχανικών

Απαραίτητο συστατικό κάθε σούπας, ο ζωμός έχει μόλις 11 θερμίδες η κούπα αρκεί φυσικά να σερβίρεται σκέτος χωρίς βούτυρο, λάδι ή άλλα παρελκόμενα. Μία κούπα πριν το φαγητό θα σου κόψει την όρεξη και θα σε βοηθήσει να χάσεις βάρος σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο British Journal of Nutrition.

Αγγούρι

Τίποτα πιο δροσερό και αναζωογονητικό τις ζεστές μέρες από το δροσερό αγγουράκι. Ενυδατώνει τον οργανισμό, βοηθά στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, συμβάλλει στην καλύτερη πέψη και (φυσικά) τρέφει και προστατεύει το δέρμα. Και από θερμίδες; Μόλις 30 τα 100 γραμμάρια ή 8 η μισή κούπα.

Λάχανο

Το αγαπημένο λάχανο ανήκει στα σταυρανθή λαχανικά. Περιέχει βιταμίνες, μέταλλα, ίνες και φυτοθρεπτικές ουσίες που πιστεύεται ότι προλαμβάνουν από διάφορες μορφές καρκίνου, ενώ πιστεύεται ότι προστατεύει και το δέρμα. Μόλις 25 θερμίδες τα 100 γραμμάρια.
Μπορείς να δεις εδώ με ποιες άλλες τροφές μπορείς να τρως πολύ χωρίς να παχαίνεις.

Tags

Μπορεί να σας αρέσουν

Αφήστε ένα Σχόλιο

Your email address will not be published. Required fields are marked *