Type to search

Διατροφή & Δίαιτα

Εύκολοι τρόποι για να χάσεις γρήγορα βάρος

Share

Υπάρχουν πολλές δίαιτες για να χάσεις βάρος, οι περισσότερες όμως σε αφήνουν πεινασμένη και εκνευρισμένη. Σου προτείνω τρεις εύκολους τρόπους απώλειας κιλών που έχουν την σφραγίδα της επιστήμης.

Τρόπος 1ος: Μείωσε τη ζάχαρη και τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες

Ο πιο εύκολος και γρήγορος τρόπος για να χάσεις γρήγορα βάρος είναι να μειώσεις την κατανάλωση γλυκών, ζαχαρωτών, αναψυκτικών και επεξεργασμένων υδατανθρακών όπως π.χ. λευκό αλεύρι και όλα τα παράγωγά του, λευκό ρύζι κ.ά. Επέλεξε φρέσκα φρούτα και λαχανικά. Τα επεξεργασμένα δημητριακά περιέχουν παρόμοιες θερμίδες και υδατάνθρακες με τα αντίστοιχα της ολικής αλέσεως. Διαθέτουν όμως λιγότερες φυτικές ίνες με αποτέλεσμα να πεινάμε περισσότερο και να χορταίνουμε δυσκολότερα. Οι φυτικές ίνες βοηθούν στη σταθεροποίηση του σακχάρου στο αίμα και στην πρόληψη της απότομης πτώσης του σακχάρου του αίματος. Πρόσφατη έρευνα μάλιστα επιβεβαίωσε ότι μια δίαιτα χαμηλή σε επεξεργασμένους υδατάνθρακες είναι ευεργετική για την απώλεια βάρους στους ηλικιωμένους. 

Τρόπος 2ος: Πρωτεΐνες, καλά λιπαρά και λαχανικά είναι καλές επιλογές τροφίμων

Για να αδυνατίσεις πιο γρήγορα κάθε σου γεύμα θα πρέπει να περιέχει πρωτεΐνες, καλά λιπαρά, λαχανικά και μια μικρή μερίδα σύνθετων υδατανθράκων όπως π.χ. καστανό ρύζι, μαύρο ψωμί ολικής άλεσης κ.ά.
Οι πρωτεΐνες σε βοηθούν να είσαι υγιής καθώς επίσης και να διατηρήσεις τον μυικό σου ιστό. Για τις γυναίκες συνίσταται μια ποσότητα 45-75 γραμμάρια την ημέρα, ενώ για τους άντρες 56-91. Καλές πηγές είναι το άπαχο κρέας, το ψάρι, τα αβγά μαζί με τον κρόκο, τα όσπρια, η σόγια, το τόφου.
Όλα τα λαχανικά είναι εξαιρετικά: μπρόκολο, λάχανο, καρότα, κουνουπίδι, σπανάκι, μαρούλι κ.ά. και δεν θα πρέπει να λείπουν ποτέ από το πιάτο σου. 
Αν και πολλά χρόνια αποφεύγαμε τα λιπαρά ωστόσο οι νεότερες έρευνες έρχονται να το αναθεωρήσουν. Ο οργανισμός μας έχει ανάγκη από υγιή λιπαρά για να λειτουργεί σωστά. Έξτρα παρθένο ελαιόλαδο και αβοκάντο θεωρούνται από τις πιο καλές και υγιεινές λιπαρές τροφές και μπορούν να καταναλώνονται καθημερινά, ενώ το βούτυρο και το έλαιο καρύδας πιο σπάνια.

Τρόπος 3ος: Άσκηση, άσκηση, και πάλι άσκηση

Η άσκηση όχι απλώς θα σε βοηθήσει να χάσεις βάρος, αλλά θα σε βοηθήσει να το επιτύχεις και πολύ γρήγορα. Εκτός όμως από την αεροβική άσκηση θα σε βοηθήσουν και οι ασκήσεις με αντιστάσεις, ακόμα καλύτερα δε, αν τα κάνεις εναλλακτικά: 3-4 φορές την εβδομάδα αερόβια άσκηση (τρέξιμο, τζόκινγκ, περπάτημα, κολύμπι, χορός κ.ά.) και 2-3 αντιστάσεις (βάρη, λάστιχα, ασκήσεις με το βάρος του σώματος, δυναμική γιόγκα κ.ά.). Είναι ο καλύτερος τρόπος για να κάψεις πολλές θερμίδες και να αυξήσεις τον μεταβολισμό σου.
Δες εδώ περισσότερους τρόπους να αδυνατίσεις και να χάσεις λίπος εδώ.

Tags

Μπορεί να σας αρέσουν

Αφήστε ένα Σχόλιο

Your email address will not be published. Required fields are marked *