Type to search

Διατροφή & Δίαιτα

2 σούπερ καλοκαιρινές αντιγηραντικές τροφές + 3 για όλες τις εποχές

Share

Τα καλλυντικά μόνα τους δεν μπορούν να καθυστερήσουν τον χρόνο. Χρειάζεται επίσης και η εκ των έσω ενίσχυση του δέρματος με τις κατάλληλες αντιγηραντικές τροφές. Σου παρουσιάζω τις πιο αγαπημένες μου: δύο άκρως καλοκαιρινές και τρεις για όλες τις εποχές. 

Αν θέλεις να είσαι και να φαίνεσαι νεότερη δεν αρκούν μόνο τα καλλυντικά και οι αισθητικές επεμβάσεις. Χρειάζεται το δέρμα μας να αποπνέει υγεία, λάμψη και φωτεινότητα και αυτό θα το επιτύχουμε με αντιγηραντικές τροφές. 

Σούπερ, νόστιμες, καλοκαιρινές + αντιγηραντικές τροφές

Ντομάτες

Τι θα ήταν το ελληνικό καλοκαίρι χωρίς ντομάτες! Όχι απλώς είναι πεντανόστιμες, αλλά επίσης είναι πλούσιες σε λυκοπένιο, ένα αντιοξειδωτικό που βοηθά στην προστασία του δέρματος από την επικίνδυνη ηλιακή ακτινοβολία. Επίσης (και εδώ θέλω να με προσέξεις!) μειώνουν το βάθος των ρυτίδων! Μαγείρεψέ τες με ελαιόλαδο για να αυξήσεις την απορρόφηση του λυκοπένιου από το σώμα.  

Καρπούζι

Μπορεί κατά 93% να αποτελείται από νερό, ωστόσο το καρπούζι είναι γεμάτο βιταμίνες και αντιοξειδωτικά που βοηθούν στην προστασία του δέρματος από την πρόωρη γήρανση. Περιέχει άφθονη βιταμίνη Α, την κατεξοχήν… προστάτιδα βιταμίνη της επιδερμίδας καθώς επίσης λυκοπένιο και βήτα-καροτίνη. Με το καρπούζι συνδυάζεις ενυδάτωση και αντιγήρανση μαζί. Σκέφτεσαι τίποτα δροσερότερο;

Και 3 αντιγηραντικές τροφές για όλες τις εποχές

Έξτρα παρθένο ελαιόλαδο

Όχι απλώς υποστηρίζει την νεανικότητα του δέρματος, αλλά και τη μνήμη σύμφωνα με έρευνα. Το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο σύμφωνα με τους ειδικούς συμβάλλει στην καταπολέμηση πολλών ασθενειών. Επίσης λόγω των αντιφλεγμονωδών ιδιοτήτων του για το δέρμα προστατεύει και από την φωτογήρανση, ενώ αυξάνει και την ελαστικότητά του. Περιέχει άφθονη βιταμίνη Ε γνωστή για τις αντιοξειδωτικές της ιδιότητες. Απόλαυσέ το όμως, ωμό και σε μικρές ποσότητες μέχρι 2-3 κουταλιές της σούπας την ημέρα. Βοηθά το δέρμα να διατηρείται ενυδατωμένο και μειώνει τις φλεγμονές καθότι είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά. 

Τυρί

Πρόκειται για μια από τις πιο αγαπημένες τροφές (και δική μου βεβαίως). Η κατανάλωση μικρής ποσότητας τυριού μαζί με το γεύμα θεωρείται ότι προστατεύει το χαμόγελό μας από την τερηδόνα (και ξέρεις πόσα χρόνια μας προσθέτει ένα άσχημο χαμόγελο). Μάλιστα λίγο τυρί μετά το γεύμα (κατά προτίμηση κίτρινα τυριά) εξουδετερώνει τα οξέα του στόματος.

Σολομός

Τα λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός θεωρούνται σούπερ τροφές για ένα υγιές και ενυδατωμένο δέρμα. Περιέχει υψηλή ποσότητα ασταξανθίνης (ένα καροτενοειδές στο οποίο οφείλει το χαρακτηριστικό έντονο χρώμα του) η οποία κάνει το δέρμα να φαίνεται νεότερο, πιο σφιχτό και πιο ενυδατωμένο.

Ποιες τροφές να αποφεύγεις

Δεν θα σε άφηνα έτσι βεβαίως! Για υγιές και φωτεινό δέρμα καλό είναι να αποφεύγεις τις πιο κάτω τροφές.

  • Ζάχαρη
  • Αλκοόλ
  • Αλάτι

Αφήστε ένα Σχόλιο

Your email address will not be published. Required fields are marked *